Dinnobolique

Cum vad eu lumea…

RIB +9 paguba medie 65% si +12 putere – Metin2.ro Server Lupus


Deşi nu mai joc Metin.2.ro, urmăresc în continuare postările de pe Forum. Am rămas surprins să văd deschis un topic interesant, în care era prezentată o poză cu un RIB +9 cu paguba medie 65% şi +12 putere cu pietre +4. Poza fiind realizată de către un jucător de pe serverul Lupus care a văzut „pe strigă” postat de jucatorul (-ea) irifrumusica cu ajutorul sticlei perspicacităţii (pentru link către postarea de pe forum click AICI). Dacă nu sunteţi înregistraţi pe Forum s-ar putea să nu puteţi vedea topicul şi implicit nici poza, de aceea o postez şi eu pe blog:

RIB paguba medie 65

Nu ar fi fost nici o problemă atâta timp cât pe http://wiki.metin2.co.uk era postată ca pagubă medie maximă 61%. Şi la noi pe metin2.ro se ştia acelaşi lucru, de aceea au apărut nelămuririle. Raspunsul oficial din partea controversatului TEAM MANAGER de pe metin2.ro HalfOp a fost:

Yesterday, 1:51am

Heya,

acel item nu a existat/exista pe contul respectiv. Totodata.. nu am gasit nici un alt rib (verificand cu 1 luna in urma tot ce a avut pe cont, are, etc) – drept urmare.. o sa ma interesez daca stie cineva de vreo posibilitate sa dea fake-uri folosind Sticla.

Numai bine.

Destul de ciudat, nu?!

Apar următoarele întrebări în ordinea importanţei lor:

  1. Poza a fost falsificată?

* Răspuns: Improbabil, dar nu imposibil, ar fi necesitat să editeze pagubele RIB-ului şi conversaţia de pe chat, iar jucătorii de pe Lupus pot confirma sau infirma dacă aşa s-a întâmplat.

  1. Bug la sticla perspicacităţii?

* Răspuns: Posibil, pe joc apar tot felul de bug-uri, dar totuşi cu ajutorul unui bug poţi nega existenţa acelui RIB, e simplu. Dacă vor apărea poze cu acel RIB arătat pe negoţ? Atunci mai este bug?

  1. Item „modat”?

* Răspuns: Puţin probabil dar nu imposibil. Fac această afirmaţiie datorită „zvonurilor” pe care le-am auzit în cei 4 ani de metin2.ro şi a informaţiilor pe care le-am aflat de la fosti membri ai staff-ului. Ştiu de existenţa itemelor modate, mi s-a spus că erau jucători pe serverul Virgo care faceau parte staff şi aveau iteme modate (bonusuri şi pietre mai mari de +4, au ieşit multe scandaluri pe această temă). Este posibil ca acest RIB să fie modat, să fi existat pe server de mult timp, de la primii membri ai staff-ului şi să fi fost „împrumutat” şi „uitat” la un jucător.

Răspunsul lui HalfOp nu mă linişteşte, ci din contră mă îngrijorează, ştie el bine la ce mă refer (nu vreau acum să discut de problemele mele pe care le-am avut cu staff-ul metin2.ro mai precis o parte din acel staff care îşi aveau conturile de jucători pe serverul Virgo în breasla A55A55INS).

Oare jucătorul irifrumusica, care a postat pe chat-ul jocului cu sticla perspicacităţii acel RIB +9, nu ne poate oferii mai multe detalii?

Foarte multe întrebări fară răspuns…

După atâtea scandaluri care au avut loc datorită neregulilor pe care le-a făcut staff-ul metin2.ro, personal nimic nu mă mai surprinde!

Puteti să comentaţi aici despre RIB-ul +9 cu paguba medie 65% şi putere +12.

Single Post Navigation

16 thoughts on “RIB +9 paguba medie 65% si +12 putere – Metin2.ro Server Lupus

  1. Wiz on said:

    HalfOp din cate stiu are o prietena :)…foarte probabil ca el sa o fi „blindat” cu asa ceva…Tin sa precizez ca tot staff-ul metin2ro este foarte jalnic…pilele sunt la ordinea zilei iar itemele modate inca exista…dar asta e..multi ar face orice pentru i „pasarica”…Dinnobolique,nu am mai avut ocazia sa iti spun pana acum dar felicitari pentru ce ai facut pe metin in timpul in care ai jucat,si pentru ceea ce faci acum,bravo tie ca vrei sa arati tuturor ce oameni de tot rahatu sunt in acel staff..Bafta in continuare

  2. Spike on said:

    irifrumusica, nu a luat ban… Tot mai joaca si are nivel 68:|
    Staff-ul Metin2RO este cel mai jalnic dintre toate metinele.
    Spui METIN2RO si tragi apa…

  3. alex on said:

    Este inposibil finca nu are Paguba Cometentei cu – este inposibil poate a folosit Cheat Engine

  4. Drago.s on said:

    Ati auzit in viata voastra de Cheat Engine ?:))

    • Din pacate am auzit doar cat de prost esti! Sa iti explic ceva pentru mintea ta: daca folosea Cheat Engine nu putea sa arate pe striga cu sticla perspicacitatii un item modificat! Daca itemul era modificat cu Cheat Engine doar persoana care l-a modificat il putea vedea, nu tot serverul! Asa ca ori esti prost sau esti prost, te las sa alegi!

  5. Dragos on said:

    Am fost pe server in momentul acela si este complet adevarat

    • Stiu ca e adevarat dar se pare ca anumite persoane au interesul sa nege acest lucru!

      • keddy on said:

        Ribul nu exista … este un hack numit itemcreator , poti pune ce bonus ito vrea inima acolo , putea pune paguba 9999 . Acest hack doar face itemele sa arata asa si din pacate sticla le arata cu bonusul fake . Daca echipezi caracterul cu itemul creeat bonusurile lui facute prin hack dispar si v-or reveni la normal adica bonusurile pe care le avea itemul inainte de a-i fi modificate bonusurile . Sper ca te-am lamurit :))

      • Eu cred ca ai jucat prea mult pe servere private!

      • Itemele create cu item creator sunt doar iteme pe care doar pe caracterul unde au fost facute le poti vizualiza, sunt doar iteme vizuale, nu le poti pune pe tine, nu le poti arunca, nu le poti pune pe negot si nu le poti arata cu sticla perspicacitatii, itemele sunt numai in inventar. Sarbatori fericite!

  6. Tritonix on said:

    lume acest irem a fost facut cu un hack ..stiu ca si eu am facut otravita p+4 pgm61 12 putere 10 cristica si 20 daivoli

    • Daca era facut cu hack vizual il outea vedea doar persoana care l-a facut, dar Rib-ul s-a putut vedea pe striga de catre toti jucatorii!

      • Tritonix on said:

        man acest hack se numeste m2kmod si ce itm iti faci poti sal arati cu sticla aia !!:D deci ea e un hacker care nu avea ce face !!

  7. Imi pare rau sa va contrazic dar …. este adevarat ce zice keddy deoarece , cand creezi itemul …. da este complet adevarat ce zici si tu dinnobolique dar se poate arata celorlalti plaiery cu sticla ….. credema am incercat pe hammer …. acest hack este facut doar pentru a te da mare cu sticla aceea 🙂

  8. nightdevil26 on said:

    am avut si eu acelasi hack . Si stiu sigur ca nici unul de mai sus nu poate face sa apara la tot serverul. Posibil sa fie un bug , parerea mea

  9. Metin2FRZ on said:

Lasă un comentariu